Rakipleriniz Müşteri Deneyimine Odaklanıyor, Ya Siz?

Müşteri deneyimi, birçok saha servis işletmesi için hizmet merdivenlerini hızlıca tırmanmayı ifade etmektedir- harika bir deneyim ve marka sadakati yaratmak hiç bu kadar kolay ve önemli olmamıştı. Sosyal medya ve çevrimiçi platformlarda yapılan incelemelerin yardımıyla, müşteri deneyimi ağızdan ağza hiç olmadığı kadar hızlı yükseliyor.

Sizinkine benzer sektörde çalışan ve benzer işgücüne sahip olan işletmeler, sektördeki rekabetten sıyrılmak ve bu rekabette öne geçmek için müşterilerine sundukları deneyimi geliştirmek için yenilikçi yollar aramaktadır. İşletmelerin bunu yapma yollarından biri, araç takip sistemi verilerini kullanmaktır.

Araç Takip Sistemi, Müşterilerinize Tahmini Varış Zamanı Hakkında Doğru Bilgiler Vermenizi Sağlar.

Araç takibi olmadan müşterilerinize araçların tahmini varış zamanı hakkında ve teslimat süreci hakkında bilgi sağlamak zorunda mısınız? Bu, birçok firmanın müşterilerle karşı karşıya kaldığı bir sorundu – bu sorun karşısında müşterilere verilen tahmini varış zamanından 6-8 saate kadar varan zaman dilimi gecikmeleri yaşanmaktaydı. Müşteriler, sürücünüzün ne zaman işletmelerine varacağına ve teslimatın ne zaman gerçekleşeceğine dair net zaman dilimi verilmediğinden dolayı böyle bir durum karşısında sinirlenmekteydi. Çünkü kendilerine ya zaman dilimi verilmemekte ya da verilen zaman diliminde gecikmeler yaşanmaktaydı. Müşterilerinize varış zamanı gönderme şeklinizi rapor haline getirmek ve filonuz üzerinde tam bir hâkimiyet elde etmek için araç takip sisteminin size sunmuş olduğu verilerinden yararlanabilirsiniz. Bu durum müşterilerinize teslimatın kesin varış zamanını iletmenize olanak sağlar – böylece nerede olduklarını öğrenmek için gün boyunca sürücüleri tekrar tekrar arama ihtiyacını ortadan kaldırabilirsiniz. Bir sürücünün olması gereken varış noktasından geride kaldığını görebilir sürücüleri ve araçları gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Araç takip sisteminin verilerini bu şekilde kullanan şirketler, müşterilerine sundukları hizmet kalitelerini önemli ölçüde arttırabilir, müşterilerinin memnuniyeti ve deneyimini büyük ölçüde geliştirebilirler. Sürücülerinizin herhangi bir anda nerede olduklarını gerçek zamanlı olarak hızlı bir şekilde tespit etme ve gönderi kapasitenizi geliştirme yeteneğine sahip olmak, daha fazla müşteriye hizmet verebileceğiniz anlamına gelir.

Araç Takip Sistemi Kullanarak İşletmenize Daha Sadık ve Daha Mutlu Müşteriler Kazandırmak İster Misiniz?

Şirketler, iş için uygun aracı bulamamak veya filoda araç kalmadığı durumlarda araç gönderememek gibi zorluklarla karşılaştıklarında bir araç takip sistemi çözümü ararlar. Bu bileşenler, günde, haftada, ayda vb. hizmet verebileceğiniz müşteri sayısını ciddi şekilde etkilemektedir. Bunlar aynı zamanda müşteri deneyimini de etkilemektedir. Daha verimli hizmet sunmanız ve müşterilere sunulan hizmetlerde hızlı tepki süreleri sağladığınız durumunda daha sadık ve daha mutlu müşteriler anlamına gelmektedir. Söylemeye gerek yok, daha fazla iş yapmak, işletme gelirinizi olumlu yönde etkileyecektir.

Doğru ve Zamanında Müşteri Faturalandırması

Araç takip sistemi verilerinin yardımı olmadan, müşterilerinize zamanında ve doğru bir şekilde faturalandırma yapmak ve aynı zamanda fatura anlaşmazlıklarını çözmek çok zordur.

Araç takip sistemi verilerinden yararlanan şirketler müşterileri için artık aynı gün fatura kesebiliyor. Bunu müşterilere sunmak; müşteri deneyimlerini ve şirket itibarınızı büyük ölçüde geliştirecektir - aynı zamanda marka sadakati yaratacaktır.

Sonuç

Bunlar, işletmelerin müşterilerinin deneyimini geliştirmek için araç takip sisteminin sunduğu verilerini avantajlardan yalnızca birkaçını ifade etmektedir. Bu örneklerde, müşteri deneyiminin etkilerinin ne kadar geniş kapsamlı olduğunu gördük. Araç takip sistemi verileri, filo yöneticileri için sürücülerin müşterilere teslimat zamanında, verimli bir şekilde vardıklarından ve iş için en yakın ve en uygun aracı gönderdiğinizden emin olma stresini azaltacaktır.

En Çok OkunanBloglar